Ελένη Μπότα
Έντονη αντίδραση αλλά και αναταραχή έχει προκαλέσει η επιστολή που εστάλει στους εργαζόμενους της αλυσίδας σουπερμάρκετ My Market από τη Γενική Διευθύντρια Λειτουργίας Καταστημάτων, η οποία ζητά από τους εργαζόμενους να χαμογελούν ακόμη και αν αμείβονται με 300 ευρώ.
Στην επιστολή μεταξύ άλλων αναφέρεται ότι οι εργαζόμενοι πρέπει να χαμογελούν, γιατί πληρώνονται στην ώρα τους, γιατί έχουν εργασία, γιατί οι πελάτες πρέπει να είναι ευχαριστημένοι και γιατί ακόμη και αυτοί που «παίρνουν 300 ευρώ θυμίζω ότι το 300 σε σχέση με το μηδέν είναι 300% περισσότερα», όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην επιστολή.
Μάλιστα όπως τόνισε η κ. Δασκαλάκη, εντός των επόμενων ωρών θα βγει ανακοίνωση από τα My Market που θα καταδικάζουν το γεγονός αυτό, αφού η φιλοσοφία της αλυσίδας είναι «ότι βρισκόμαστε κοντά στους εργαζόμενους».
Η επίσημη ανακοίνωση των My Market
Σε συνέχεια της σχετικής ανάρτησης, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο ότι το συγκεκριμένο και μεμονωμένο περιστατικό δεν εκφράζει και δε συνάδει με την κουλτούρα, φιλοσοφία και τρόπο λειτουργίας της αλυσίδας και των 10700 εργαζομένων της εταιρείας. Οι άνθρωποί μας ήταν από την πρώτη μέρα της λειτουργίας μας μέχρι και σήμερα – και μετά από την συγχώνευση με τη Βερόπουλος – ό,τι πιο πολύτιμο είχαμε και θα έχουμε. Όλα όσα έχουμε καταφέρει ανήκουν σε όλους μας και τους ευχαριστούμε πολύ γι’ αυτό.
Πηγή: economistas.gr