Κ. Δαρσινός: Αύριο η πρώτη ανοιχτή ομιλία μου στις Αρχαίες Κλεωνές
Το Σάββατο 20 Απριλίου θα έχω τη πρώτη μου ανοιχτή ομιλία στις Αρχαίες Κλεωνές στη Καφετέρια ΚΛΕΩΝΗ στις 8.30 μ. μ.
Ο Κωνσταντίνος Δαρσινός είναι υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος Πελοποννήσου με τον συνδυασμό του Παναγιώτη Νίκα
Κωνσταντίνος Δαρσινός
Πρώην Δ/ντης Πρωτοβάθμιας Εκπαιδευσης
Msc << Διοίκηση σχολικών μονάδων>>
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Λεόντιο (Λιόντι) Νεμέας ,του Νομού Κορινθίας.
Ολοκλήρωσα τις Γυμνασιακές μου σπουδές στην Αθήνα και σπούδασα στη Μαράσλειο παιδαγωγική Ακαδημία.
Υπηρέτησα τη θητεία μου ως Εφεδρος Αξιωματικος του πυροβολικού.Διορίστηκα Δάσκαλος στο Δημ. Σχολείο Ψαρίου Κορινθίας και στη συνέχεια μετατέθηκα στην Αθήνα.
Το 1988 αποσπάστηκα στο Ελληνικο σχολειο Κοπεγχάγης-Δανία και δίδαξα Ελληνικά στα παιδιά των ομογενών για τρία χρόνια.
Με την επιστροφή μου υπηρέτησα σε σχολεία της Καλλιθέας-Αθήνα
Α.Εκπαιδευση
1. Εθνικό Καποδιστριακο πανεπιστήμιο Αθηνών-Παιδαγωγικό Τμήμα
2. Ετήσια Επιμόρφωση (Σ.Ε.Λ.Δ.Ε)
3.Ετήσια Επιμόρφωση <<Ψυχικη Υγεία-Ειδική Αγωγή>>
4.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης Msc
<<Διοίκηση Σχολικών Μονάδων>> Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Παρακολούθησα πλήθος Σεμιναρίων για την Εκπαίδευση και Δίδαξα σε Νεοδιοριζόμενους Δασκάλους στην Εισαγωγική Επιμόρφωση Π.Ε.Κ
Επίσης υπήρξα μέλος του Συμβουλίου Π.Ε και Δ.Ε του Ε.Σ.Υ.Π για τις αλλαγές και τα προγράμματα της Εκπ/σης.
Β.Επαγγελματική Σταδιοδρομία
Ανέλαβα πολλές και σημαντικές θέσεις ευθύνης
1. Δ/ντης Δημ.Σχολείων (1997-2002 & 2010-2013)
2. Προιστάμενος Γραφείου Εκπ/σης (2002-2007)
3. Δ/ντης Πρωτοβαθμιας Εκπαιδευσης Δ΄Αθήνας (2008-2010)
4. Δ/ντης Πρωτοβάθμιας Εκπαιδευσης Αργολιδας (2013-2016)
Υπήρξα μάχιμος Εκπ/κος με έντονη Συνδικαλιστική Δράση
Αγωνίστηκα για την Αναβάθμιση της ποιότητας της παρεχόμενης Εκπ/σης.Μετά την αποχωρησή μου από την ενεργό δράση, θέτω υποψηφιότητα ως Περιφερειακος Σύμβουλος Π.Ε Κορινθίας με το Συνδυασμό Του Π.Νικα <<Πρωτοβουλια για τη Πελοπόννησο>>.
Επιθυμώ με την εμπειρία μου στη Διοίκηση και τις γνώσεις μου στα Εκπ/κα θεματα,να συμβάλλω στην αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των προβλημάτων του χώρου της Εκπ/σης και της Διοίκησης.