Μια συμμετοχή που ξεχώρισε στις περιφερειακές εκλογές του Μαΐου είναι αυτή της κ. Γιώτας Μπάγκα που συμμετέχει στο ψηφοδέλτιο της «Νέας Πελοποννήσου» του Πέτρου Τατούλη. Αυτό ίσως και λόγω της καμπάνιας που έτρεξε τον τελευταίο καιρό, καμπάνιας με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που ξεφεύγουν από τα κορινθιακά δεδομένα.
Η ίδια έχτισε το προφίλ της μένοντας μακριά από αντιπαραθέσεις, μαχαιρώματα και τρικλοποδιές και τηρώντας πολιτική ίσων αποστάσεων από τους άλλους διεκδικητές της ψήφου μας.
Έδωσε έμφαση στην τηλεοπτική παρουσία στην οποία κατά γενική ομολογία έχει μεγάλη άνεση στον προφορικό λόγο και την επιχειρηματολογία, αφού λέγεται πως το φυσικό ρητορικό της ταλέντο το έχει εξελίξει φοιτώντας σε σχολές ρητορικής. Είναι φανερή η δουλειά που έχει γίνει στις σχολές ρητορικής από κορυφαίες δασκάλους.
Ήταν εξάλλου ήδη γνωστή στο ψαγμένο κορινθιακό κοινό από την αρθρογραφία της αλλά έκανε πιο αισθητή την παρουσία της στην τηλεόραση και σε διαδικτυακές συνεντεύξεις. Χρησιμοποίησε βέβαια και κάποιες κλασικές μεθόδους όπως φυλλάδια και κάρτες που κατά τη γνώμη μας δεν χρειαζόταν, αλλά απέφυγε τον κίνδυνο γελοιοποίησης και αρνητικής προβολής με το να μην υψώσει πανώ ή γιγαντοαφίσσες σε κεντρικά σημεία.
Παρουσίασε διαφημιστικό σποτ που προβάλλει συστηματικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και φροντίζει ανελλιπώς να τονίζει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τις στοχεύσεις της που επικεντρώνονται στους απλούς πολίτες, στην καθημερινότητα, στον εξανθρωπισμό της πολιτικής και στην πολιτική ευαισθησία.
Αξιοποίησε στο έπακρο τα κορινθιακά sites με σεβασμό στον πολίτη, προσεγμένες κινήσεις χωρίς να γίνεται γραφική σαν κάτι άλλους που νομίζουν ότι πάμε στα καλλιστεία, ακομπλεξάριστη και οδοστρωτήρας στις τηλεοπτικές της εμφανίσεις.
Η Γιώτα Μπάγκα «πουλάει». Τώρα μένει να δούμε αν αυτό μετατραπεί σε εκλογική δύναμη, γιατί θα σημαίνει ότι οι ψηφοφόροι έχουν αλλάξει τον τρόπο που ψηφίζουν.