Όσοι έχουν απλήρωτους λογαριασμούς που φτάνουν έως και τα 5.000 ευρώ, θα μπορούν πλέον την δυνατότητα να ρυθμίσουν τις οφειλές τους στη ΔΕΗ μέσω τηλεφώνου.
Συγκεκριμένα, μέσω του αριθμού 11770, που έχει ήδη ενεργοποιηθεί, θα ενημερώνονται από αρμοδίους υπαλλήλους για το ύψους της οφειλής, την προκαταβολή που θα πρέπει να δώσουν, αλλά και τον αριθμό των μηνιαίων δόσεων.
Πώς θα λειτουργεί η νέα υπηρεσία
Οι οφειλέτες θα καλούν το πενταψήφιο νούμερο 11770 και έχοντας μπροστά τους την αστυνομική τους ταυτότητα και τον ΑΦΜ θα μπορούν να ζητούν τον διακανονισμό των χρεών τους. Στη συνέχεια, ο αρμόδιος υπάλληλος θα τους γνωστοποιεί τη δυνατότητα ρύθμισης που έχουν.
Αφού οι οφειλέτες συμφωνήσουν τότε η επιχείρηση θα τους αποστέλλει μήνυμα SMS στο κινητό τους με την προθεσμία κατάθεσης της προκαταβολής και τον ηλεκτρονικό κωδικό πληρωμής.
Δυνατότητα και ηλεκτρονικής πληρωμής
Οι πελάτες της ΔΕΗ θα μπορούν και πάλι χωρίς να επισκεφθούν κατάστημα να πληρώνουν ηλεκτρονικά. Η δυνατότητα αυτή δίνεται είτε μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ είτε μέσω web banking με τη χρήση της χρεωστικής ή της πιστωτικής τους κάρτας.
Μπορούν επίσης να πληρώνουν και με τη χρήση κάρτας στα ειδικά ηλεκτρονικά σημεία (paycenters) που διαθέτουν οι τράπεζες, αλλά ακόμα και επισκεπτόμενοι τα καταστήματα της επιχείρησης.
Μετά την κατάθεση της προκαταβολής, οι οφειλέτες θα λαμβάνουν ταχυδρομικώς το πρόγραμμα των μηνιαίων δόσεων με τις ημερομηνίες-προθεσμίες για την καταβολή τους.