Τον απείλησαν με διακοπή ρεύματος εν μέσω πανδημίας
Απίστευτη καταγγελία στην Ενωση Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας για εισπρακτική εταιρεία, που μάλιστα απευθυνόταν σε ηλικιωμένο.
Σύμφωνα με καταγγελία στο taxydromos.gr, εισπρακτική εταιρεία τηλεφώνησε σε ηλικιωμένο από τον Βόλο και τον προειδοποίησε με διακοπή παροχής ρεύματος για οφειλή μόλις 200 ευρώ, αδιαφορώντας για το προχωρημένο της ηλικίας του και την αδυναμία του να μετακινηθεί εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού, επειδή ανήκει σε ευπαθή ομάδα.
Σε χρονική περίοδο που το κράτος έχει αναστείλει τη λειτουργία επιχειρήσεων, έχει παγώσει τις πληρωμές σε φορολογικές και ασφαλιστικές υποχρεώσεις, έχει απαγορέψει ακόμη και τις μετακινήσεις, ενόχλησαν ηλικιωμένο Βολιώτη και του προκάλεσαν αναστάτωση.
Ο απελπισμένος καταναλωτής απευθύνθηκε στην Ενωση Καταναλωτών Βόλου και διαμαρτυρήθηκε. Δεν έχει καμία υπέρογκη οφειλή. Δεν κατέβαλε τα χρήματα, όπως είπε, επειδή δεν μπορούσε να μετακινηθεί. Εχει την οικονομική δυνατότητα να αποπληρώσει. Ομως, ήταν απαγορευτικό για τον ίδιο να στηθεί σε γκισέ τράπεζας, ενώ αδυνατεί να τακτοποιήσει την οφειλή με ηλεκτρονική πληρωμή.
Ο πρόεδρος της Ενωσης Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας Αλέκος Κουτσελίνης λέει ότι «δεν έχουν το δικαίωμα οι κάθε λογής εταιρείες, εισπρακτικές, δικηγορικές, άλλης μορφής, να ενοχλούν τους καταναλωτές εν μέσω της πρωτόγνωρης κατάστασης που βιώνουμε. Ζητήσαμε εξαρχής να μη γίνεται διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος ή τηλεπικοινωνιών το διάστημα της κρίσης. Εναπόκειται όμως στην ηθική των εταιρειών να σεβαστούν την κατάσταση που βιώνουμε και τη θέση στην οποία βρίσκεται ο κάθε πολίτης».
Επισημαίνεται ότι η λειτουργία εισπρακτικών εταιρειών έχει ανασταλεί στις 19 Μαρτίου μετά τη συμφωνία των υπουργών Ανάπτυξης και Επενδύσεων Αδωνι Γεωργιάδη και Οικονομικών Χρήστου Σταϊκούρα με την Ενωση Ελληνικών Τραπεζών και την Ενωση Εταιρειών Διαχείρισης Απαιτήσεων.
Το μεγαλύτερο μέρος των οχλήσεων εκτιμάται ότι έχει σταματήσει, φαίνεται όμως ότι υπάρχουν και εξαιρέσεις.
Η Ενωση Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας αυτή τη στιγμή δεν είναι σε θέση να έχει ακριβή εικόνα για την έκταση που λαμβάνει το γεγονός, καθώς λόγω της πανδημίας του κορονοϊού τα γραφεία της δεν λειτουργούν για να δέχεται τα τηλεφωνήματα. Επικοινωνούν μαζί της μόνο καταναλωτές που γνωρίζουν τα προσωπικά τηλέφωνα των μελών της Ενωσης.