Νέα ενημερωτική ημερίδα: Ψηφιακές τεχνολογίες και κατανάλωση, οικονομία και ανταγωνισμός
Οι μόνιμες αλλαγές στο προφίλ της κατανάλωσης, με την ευρεία υιοθέτηση των ψηφιακών τεχνολογιών και την επίδραση της πανδημίας, οι συνέπειες και η σχέση με την οικονομία και τον ανταγωνισμό.
Σύμφωνα με έγκυρες μελέτες καταγραφής των διεθνών τάσεων μεταβολής των επιχειρησιακών προτύπων, ως συνέπεια της ευρείας πλέον υιοθέτησης των ψηφιακών τεχνολογιών, η τρίτη δεκαετία του 21ου αιώνα επρόκειτο να σημάνει την επικράτηση σημαντικών αλλαγών στο προφίλ της ζήτησης των αγαθών και, ταυτόχρονα, των νέων, υβριδικών μορφών οργάνωσης της προσφοράς τους και της παροχής υπηρεσιών. Ενώ, εθνικές και διακρατικές πολιτικές θα έπρεπε να βοηθήσουν στον περιορισμό των δυσμενών κοινωνικών συνεπειών, από μια ενδεχομένως ταχεία και απαγορευτική μείωση της απασχόλησης. Αυτά πριν την πανδημία.
Η επέλαση του κορωνοϊού επιτάχυνε κατακόρυφα, επιβάλλοντας συχνά με βιαιότητα τις παραπάνω αλλαγές και συμβάλλοντας δυστυχώς στην ένταση των δυσμενών συνεπειών. Καταλαμβάνοντας δημόσιες και διακρατικές αρχές απροετοίμαστες, ιδιαίτερα στις λιγότερο αναπτυγμένες, «περιφερειακές» αγορές όπως αυτήν της Ελλάδας. Όπου φαίνεται ότι πολύ περισσότερες επιχειρήσεις κινδυνεύουν να βρεθούν εκτός αγοράς και εργαζόμενοι εκτός εργασίας, χωρίς την απαραίτητη και κατάλληλα στοχευμένη υποστήριξη για την ταχεία επιστροφή στην λεγόμενη «νέα κανονικότητα».
Από την έναρξή της, η συνεργασία του Επιμελητηρίου Κορινθίας με τον Σύνδεσμο Εταιρειών και Λιανικής Πώλησης Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ)επιδίωξε να συμβάλλει στην προετοιμασία του επιχειρηματικού ιστού, για τον περιορισμό των δυσμενών συνεπειών της πανδημικής κρίσης. Ενημερώνοντας τα στελέχη των επιχειρήσεων για τους κινδύνους, αλλά και τις ευκαιρίες, που έρχονται από τους αναγκαστικούς περιορισμούς στην οικονομική δραστηριότητα και την επερχόμενη ύφεση. Έτσι ώστε, αποφάσεις του επιχειρηματικού κόσμου αλλά και των θεσμικών οργάνων, να μπορέσουν να εξασφαλίσουν συνέργειες, οδηγώντας στην ταχεία αναστροφή της ύφεσης στο επίπεδο της επιχειρηματικής δράσης καθώς και της οικονομίας.
Η 5η κατά σειρά διαδικτυακή συνάντηση, που διοργανώνεται από κοινού, θα εστιάσει στην κατανόηση των κρίσιμων παραγόντων που προσδιορίζουν το μεταβαλλόμενο προφίλ της καταναλωτικής ζήτησης, με τη μαζική πλέον υιοθέτηση των ψηφιακών τεχνολογιών στα χρόνια της πανδημίας, τις επιπτώσεις στο οικονομικό περιβάλλον και στον ανταγωνισμό και εντέλει στις προοπτικές ανάπτυξης. Αποσκοπώντας ιδιαίτερα στην ανάγκη κατανόησης από μέρους υψηλόβαθμων στελεχών επιχειρήσεων και επιχειρηματιών καθώς και θεσμικών φορέων.
Η διαδικτυακή συνάντηση προγραμματίζεται να πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 22 Απριλίου 2021 και ώρα 17:00. Θα συμμετάσχουν δε οι παρακάτω ομιλητές:
- Παναγιώτης Πιτσάκης, Πρόεδρος του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Πελοποννήσου και Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Κορινθίας
- Καθηγ. Νίκος Βέττας(ΟΠΑ),Γενικός Διευθυντής Ι.Ο.Β.Ε., ο οποίος θα αναφερθεί στις εξελίξεις στην οικονομία και στη σχέση τους με την ευρεία υιοθέτηση λύσεων με την αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών καθώς και σε επιπτώσεις στον ανταγωνισμό,
- Δρ. Αντώνης Ζαΐρης, Αναπλ. Αντιπρόεδρος Σ.Ε.Λ.Π.Ε., Καθηγητής Διοίκησης Επιχειρήσεων Πανεπιστημίου Νεάπολις Κύπρου, που θα αναφερθεί στο προφίλ και τις τάσεις της καταναλωτικής συμπεριφοράς μετά την πανδημία.
- Μενέλαος Μακρυγιάννης, ιδρυτής και CEO της εταιρείας BEWISE, που θα εξηγήσει πώς οι νέες ψηφιακές τεχνολογίες αλλάζουν το επαγγελματικό τοπίο
Τη συνάντηση θα συντονίσει και σχολιάσει ο Δρ Νικήτας Καστής, Mind2Innovate. Για συμμετοχές, παρακαλούμε συμπληρώστε εδώ τα στοιχεία σας: https://zoom.us/meeting/register/tJArcu-vqjktH9d5wxXjVBD1vkznUGkMJT6b