Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

 Με το πρωθυπουργικό αεροσκάφος από την Αθήνα στην Καλαμάτα ο Μητσοτάκης για να παραλάβει το όσκαρ βραδυπορίας και ανικανότητας

Στα ύψη της αμετροέπειας εμφανίστηκε ο πρωθυπουργός, Κ. Μητσοτάκης, στο «αναπτυξιακό συνέδριο» για το νέο ΕΣΠΑ που έλαβε χώρα στην Καλαμάτα, να κομπάζει κατά την προσφιλή του συνήθεια, υπερηφανευόμενος για όσα στην πραγματικότητα θα έπρεπε να απολογείται. Συγκεκριμένα λοιπόν και χωρίς περιστροφές:



 

Για τον οδικό άξονα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη. Το έργο σχεδιάστηκε, χρηματοδοτήθηκε και δημοπρατήθηκε από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ την άνοιξη του 2019. Τρία ολόκληρα χρόνια μετά τη δημοπράτησή του παραμένει ακόμα χωρίς οριστικό ανάδοχο, χωρίς να έχει εγκατασταθεί εργολάβος! Αφού έχει επιπλέον μεσολαβήσει μια διελκυστίνδα γαλάζιων εσωκομματικών αντιπαραθέσεων αναφορικά με τη χάραξη του δρόμου, η οποία τελικά, μετά από τρία χρόνια, κατέληξε σε εκείνη που είχε προκρίνει το Υπουργείο Υποδομών επί ΣΥΡΙΖΑ!

Κατά τον ίδιο τρόπο, ο πρωθυπουργός εξήγγειλε τα δίκτυα του Φιλιατρινού φράγματος ξεχνώντας τη σημαντική… λεπτομέρεια πως αυτά εντάχθηκαν στο ΕΣΠΑ το 2019, από την τότε ηγεσία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, πάλι επί ΣΥΡΙΖΑ.

Επιπρόσθετα, αναφέρθηκε με γενικότητες στη βελτίωση του αεροδρομίου της Καλαμάτας, αποκρύπτοντας την ύπαρξη ολοκληρωμένου σχεδίου για την αναβάθμιση και την ανάπτυξη του συνόλου των δημοσίων περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας από το 2018.

Συμπερασματικά, ο Κ. Μητσοτάκης μας διαβεβαίωσε ότι για τα έργα της Περιφέρειάς μας που έχουν δημοπρατηθεί, προωθηθεί ή ενταχθεί σε χρηματοδοτικά προγράμματα από την προηγούμενη κυβέρνηση εδώ και τρία χρόνια, έχει αρχίσει … να σκέφτεται σοβαρά … την υλοποίησή τους!!!

Γι’ αυτό και μόνο ο πρωθυπουργός μας και οι άριστοι επιτελικοί του αξίζουν…όσκαρ βραδυπορίας και ανικανότητας.

Επίσης, από την ομιλία του πρωθυπουργού απουσίασε οποιαδήποτε αναφορά σε κρίσιμα και μεγάλα έργα για την Περιφέρειά μας  με εξασφαλισμένες προϋποθέσεις χρηματοδότησης και μελετητική ωριμότητα.

Ο οδικός άξονας Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα, η επανεκκίνηση του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου και τα αντιπλημμυρικά έργα των αυτοκινητοδρόμων Κόρινθος – Πάτρα και Κόρινθος – Καλαμάτα – Σπάρτη είναι πια προφανές ότι ακυρώνονται και παραπέμπονται στις νεοδημοκρατικές καλένδες.

Τέλος, αποκορύφωμα της έλλειψης επαφής του πρωθυπουργού με την πραγματικότητα αποτέλεσε η δέσμευσή του για την ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων με το νέο ΕΣΠΑ. Ήρθε δηλαδή στον τόπο του κρεμασμένου, την Πελοπόννησο εν προκειμένω, να μιλήσει για σχοινί! Είναι πανθομολογούμενη η παταγώδης αποτυχία των διαδοχικών χρηματοδοτικών προγραμμάτων της επιχειρηματικότητας στην Περιφέρειά μας, αφού με τα κριτήρια που τέθηκαν ωφελήθηκαν λίγες δεκάδες μόνο από τις χιλιάδες των πελοποννησιακών επιχειρήσεων που υπέβαλαν αιτήσεις ένταξης. Μιλάμε για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που εξαντλούν σήμερα τα όρια επιβίωσής τους, λόγω της ακρίβειας και του ενεργειακού κόστους που φέρουν την υπογραφή Μητσοτάκη.

Οι Πελοποννήσιοι πολίτες όμως, οι οποίοι υφίστανται με ιδιαίτερα δραματικό τρόπο τα δεινά της πλέον ανίκανης και κυνικά μεροληπτικής υπέρ των ολίγων κυβέρνησης της Μεταπολίτευσης, δεν ξεγελιούνται από φιέστες και κίβδηλες εξαγγελίες. Θα στείλουν πίσω το λογαριασμό στον Κ. Μητσοτάκη και θα είναι οδυνηρά ακριβός για τον ίδιο και τους δήθεν άριστους συνοδοιπόρους του. Ο καιρός γαρ εγγύς.

 

                                Γιώργος Δέδες

Επικεφαλής Παράταξης

“ΝΕΟΙ ΔΡΟΜΟΙ για την Πελοπόννησο”