Σε έναν αγώνα που εξελίχθηκε σε θρίλερ, οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης έφυγαν νικητές από το 20ό Ράλλυ Κορίνθου, ανατρέποντας την εις βάρος τους κατάσταση στην τελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα. Στην επιστροφή του στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος, το Ράλλυ Κορίνθου σημαδεύτηκε από όμορφες μάχες μέχρι το τέλος, με τα 48 πληρώματα που εκκίνησαν να προσφέρουν πλούσιο θέαμα στους τυχερούς που βρέθηκαν στις Ειδικές Διαδρομές «Άγιοι Θεόδωροι» και «Πίσια».
Οι Παπαδημητρίου-Κουζιώνης έκαναν νωχελικό ξεκίνημα, γλιστρώντας μάλιστα αρκετά το πρωί με το SkodaFabiaRSRally2 που είχαν στα χέρια τους. Στην PowerStage, όμως, στην τελευταία διαδρομή, το δίδυμο τα «έπαιξε όλα για όλα», αντεπιτέθηκε και δικαιώθηκε, επικρατώντας στον αγώνα για μόλις 63 (!) εκατοστά του δευτερολέπτου! Αυτή ήταν η πρώτη φετινή νίκη του πληρώματος στο πρωτάθλημα και η δεύτερη του οδηγού σε Ράλλυ Κορίνθου.
Εκπληκτικοί καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, οι Γιώργος Αμούτζας-Γιώργος Ηλιόπουλος τέθηκαν επικεφαλής από την αρχή, δείχνοντας μάλιστα να ελέγχουν τον ανταγωνισμό. Στην πρώτη του επαφή με ένα SkodaFabiaRally2 Evo, το πλήρωμα επέδειξε ωριμότητα, κέρδισε τις δύο πρώτες Ειδικές Διαδρομές και βρέθηκε να προηγείται με διαφορά 12 δευτερολέπτων από τους κύριους αντιπάλους του, Παπαδημητρίου-Κουζιώνη, μια ειδική πριν την ολοκλήρωση του αγώνα. Στο τέλος, όμως, οι Αμούτζας-Ηλιόπουλος δεν κατάφεραν να διαχειριστούν με επιτυχία το προβάδισμα που είχαν αποκτήσει, υποκύπτοντας τελικά στην πίεση των νικητών. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Γιώργος Κεχαγιάς-Νίκος Πετρόπουλος, στην επιστροφή του Πρωταθλητή Ελλάδος του 2019 στο μπάκετ. Το πλήρωμα που μοιράστηκε ένα SkodaFabiaR5, έκανε έναν απροβλημάτιστο αγώνα, κέρδισε μία ειδική διαδρομή και έφτασε να «φλερτάρει» μάλιστα με τη δεύτερη θέση, εντυπωσιάζοντας με τις επιδόσεις του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα.
Οι Ιορδάνης Σερδερίδης-FredericMiclotte (SkodaFabiaRSRally2), έχοντας τον άχαρο ρόλο του «καθαρίσματος», καθώς εκκινούσαν πρώτοι στον αγώνα, τερμάτισαν στην τέταρτη θέση και έκαναν μια καλή προπόνηση ενόψει της συμμετοχής τους στο Ράλλυ Ακρόπολις τον Σεπτέμβριο. Μια θέση πιο πίσω βρέθηκαν οι Πασχάλης Χατζημάρκος-Μάριος Τσαούσογλου, οι οποίοι έφυγαν χαμογελαστοί από την Κόρινθο, τερματίζοντας στην πρώτη θέση της κατηγορίας Rally3, μιας κατηγορίας, κύριο χαρακτηριστικό της οποίας ήταν ο έντονος συναγωνισμός. Το δίδυμο του ασημί RenaultClioRally3 λαχτάρησε, καθώς είχε τετ-α-κε με πολλά χιλιόμετρα στην πρώτη ειδική διαδρομή, χωρίς ευτυχώς να τραυματίσει το γαλλικό όπλο. Στη συνέχεια, οι Χατζημάρκος-Τσαούσογλου δεν πτοήθηκαν, πίεσαν, κυνήγησαν τη νίκη στην κατηγορία και εν τέλει τα κατάφεραν! Αν και έκαναν δυναμικό ξεκίνημα, όντας επικεφαλής στην κατηγορία Rally3 μέχρι την τρίτη ειδική διαδρομή, οι Επαμεινώνδας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς(FordFiestaRally3) υπέκυψαν στην πίεση των νικητών και αρκέστηκαν στην δεύτερη θέση στη Rally3 και στην έκτη γενικής, συλλέγοντας πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Μια θέση πιο πίσω βρέθηκαν οι Πέτρος Παντελή-Πάμπος Λαός με RenaultClioRally3, οι οποίοι ήταν ανταγωνιστικοί στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Οι νικητές του πρόσφατου Ολυμπιακού Ράλλυ είχαν «τη στιγμή τους» στις αρχές, χάνοντας πολύτιμα δευτερόλεπτα, ενώ και στην τελευταία διαδρομή, αναγκάστηκαν να μειώσουν ταχύτητα σε σημείο που είχαν έξοδο συναθλητές τους. Οι Θέμης Χαλκιάς-Νίκος Κομνός ακολούθησαν στην όγδοη θέση, οδηγώντας ένα RenaultClioRally3, χωρίς να μπορέσουν να απειλήσουν τους προπορευόμενους συνδυασμούς της κατηγορίας. Σημάδια βελτίωσης έδειξαν στο 20ό Ράλλυ Κορίνθου οι Γιώργος Δελαπόρτας-Βαγγέλης Παναρίτης που τερμάτισαν στην ένατη θέση, οδηγώντας ένα FordFiestaRally3. Το μάθημα συνεχίζεται για τον 20χρονο “JJ”, ο οποίος έχοντας τον πολύπειρο Κώστα Στεφανή στο δεξί μπάκετ ενός FordFiestaRally3, συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα.
Την πρώτη τους φετινή νίκη στην F2πανηγύρισαν στην Κόρινθο οι Χρύσος Παντελή-Βασίλης Κούγιας. Το πλήρωμα του λευκού Peugeot 208 R2 πραγματοποίησε εντυπωσιακά περάσματα και είχε ωραία κόντρα με το έτερο Ελληνοκυπριακό δίδυμο του αγώνα, αυτό των Πανίκου Πολυκάρπου-Γιώργου Βότση(Peugeot 208 Rally4), μέχρι τη στιγμή που οι δεύτεροι εγκατέλειψαν από σπασμένη ανάρτηση. Σαφώς επηρεασμένοι από το ατύχημα στο Ράλλυ Σπριντ Κορίνθου τον περασμένο Νοέμβριο, οι Σάββας Λευκαδίτης-Ευάγγελος Ακράτος(Peugeot 208 Rally4) δεν πίεσαν ιδιαίτερα στον αγώνα, τερματίζοντας στη δεύτερη θέση της F2. Την πρώτη τριάδα της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι νικητές της C6, Ιωάννης Κασίμης-Χρυσούλα Δικοπούλου (ToyotaYaris), οι οποίοι κέρδισαν όλες τις ειδικές διαδρομές στην κατηγορία τους, σημειώνοντας την πρώτη τους πρωταθληματική νίκη φέτος.
Νικητές στη Ν αναδείχθηκαν οι Ντίνος Ζυγογιάννης-Νικόλαος Τσέλλος με MitsubishiLancerEvoIX. Το δίδυμο είδε τους επικεφαλής έπειτα από την πρώτη διαδρομή του αγώνα, Πάνο Ισμαήλο-Κωνσταντίνο Σούκουλη (MitsubishiLancerEvoIX) να εγκαταλείπουν από πρόβλημα στον συμπλέκτη και στη συνέχεια, με κατάλληλη στρατηγική παρέμεινε στην κορυφή του αγώνα μέχρι το τέλος. Οι Αργύρης Τσούλος-Πάνος Σπυρογιάννης (MitsubishiLancerEvoIX) και Νίκος Ντάβαρης-Κωνσταντίνος Μακρής συμπλήρωσαν την πρώτη τριάδα στην κατηγορία.
Στην F2 E, παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισαν, οι Αντώνης Δημόπουλος επικράτησαν, οδηγώντας ένα ToyotaStarletKP60. Το πλήρωμα που βρέθηκε από νωρίς στην κορυφή της κατηγορίας, αντιμετώπισε πρόβλημα με τον άξονα του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να υποχωρήσει μια θέση. Στη συνέχεια, και αφού κατάφεραν να «γιατρέψουν» το αγωνιστικό, ανέβασαν ρυθμό, πετυχαίνοντας άλλη μια νίκη φέτος στην κατηγορία. Δεύτεροι τερμάτισαν οι Λαμιώτες Κωνσταντίνος Μυλωνάς-Νίκος Παραπέρας με ToyotaCorollaAE101 που λίγο έλειψε να ολοκληρώσουν πρόωρα την προσπάθειά τους, καθώς στο τέλος αντιμετώπισαν πρόβλημα με το κορωνοπήνιο. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Γιώργος Ρήγας-Ιωάννης Γεωργιάδης(FordEscortMKII), παρά το κλαταρισμένο ελαστικό που είχαν από τα μισά της τελευταίας διαδρομής.
Στην κατηγορία C6, τους νικητές Κασίμη-Δικοπούλου ακολούθησαν οι Μανώλης Παναγιωτόπουλος-Μάνος Αχτίδας με ToyotaYaris, με τους επικεφαλής της βαθμολογίας του πρωταθλήματος, Στέφανο Γιόκαρη-Γιώργο Μουρτζούκο να τερματίζουν τρίτοι με το κόκκινο ToyotaStarletEP91, κάνοντας σημαντικό βήμα τίτλου.
Στα Ιστορικά, οι Δημήτρης Τρικάρδος-Νίκος Μανούσκοςκατάφεραν με ένα FordEscortMKIνα ξεπεράσουν τις κακοτοπιές του αγώνα, τερματίζοντας στην πρώτη θέση, εμπρός από τους Γιώργο Ντόντο-Νίκο Ιντζόγλου (NissanSunny)και τους Πέτρο Βασιλόπουλο-Ισμήνη Ναρλή(FordEscortMKI).
Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα συγκαταλέγονται μεταξύ άλλων αυτές των Δημήτρη Παλαιοκώστα-Ανδρέα Βίγκου(Peugeot 208 Rally4) από σπασμένο ψαλίδι και των εντυπωσιακών Ντίνου Αντωνίου-Αποστόλη Μακάριου (FordEscortMKII) από σπασμένη ανάρτηση.
Την επιστροφή του αγώνα και πάλι στο Πρωτάθλημα στήριξε ο Δήμος Κορινθίωνπου αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή την προσπάθεια της Α.Λ.Α.Κορινθίας.
Μεγάλος Χορηγός του αγώνα ήταν η εταιρία PEMAShipping&Trading, RealEstate.HPEMA με δραστηριότητα στη Ναυτιλία και στο χώρο των ακινήτων, τα τελευταία μπαίνει δυναμικά στον ξενοδοχειακό κλάδο. Τα στελέχη του αγώνα κινήθηκαν με οχήματα της CarCenter, με τον Έλεγχο Εξακρίβωσης να λαμβάνει χώρα στις εγκαταστάσεις της HatkarAΕ. Η Γραμματεία του αγώνα φιλοξενήθηκε στο Επιμελητήριο Κορίνθιας.
Τον αγώνα υποστήριξαν ακόμα οι εταιρείες Ασημάκης Ανταλλακτικά, Οικονόμου Shop και PietrisCatering.
Χορηγός Φιλοξενίας ήταν το Club Hotel Casino Loutraki. Για την επικοινωνία και προβολή του αγώνα φρόντισαν η CosmoteTV, το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ και τα τοπικά ΜΜΕ.
Νικητές Κατηγοριών
Rally3: Πασχάλης Χατζημάρκος/Μάριος Τσαούσογλου – RenaultClioRally3
F2: Χρύσος Παντελή/Βασίλης Κούγιας – Peugeot 208 R2
F2 E: Αντώνης Δημόπουλος/Ευθύμιος Σκαλτσάς – ToyotaStarlet
N: Ντίνος Ζυγογιάννης/Νίκος Τσέλλος – MitsubishiLancerEvoIX
C1: Ιωάννης Παπαδημητρίου/Χρήστος Κουζιώνης – SkodaFabiaRSRally2
C2: Πασχάλης Χατζημάρκος/Μάριος Τσαούσογλου – RenaultClioRally3
C3: ΓιώργοςΡήγας/ΙωάννηςΓεωργιάδης – FordEscortMKII
C4: Αντώνης Δημόπουλος/Ευθύμιος Σκαλτσάς – ToyotaStarlet
C5: Χρύσος Παντελή/Βασίλης Κούγιας – Peugeot 208 R2
C6: Ιωάννης Κασίμης/Χρυσούλα Δικοπούλου – ToyotaStarletEP91
Ακολουθείστε την ΑΛΑ Κορινθίας στο facebook: https://www.facebook.com/alakorinthias