Eπιστολή διαμαρτυρίας Δημάρχου Νεμέας προς την Τράπεζα Πειραιώς για τη κακή λειτουργία του μηχανήματος ΑΤΜ
Επιστολή διαμαρτυρίας του Δημάρχου Νεμέας εστάλη προς την Τράπεζα Πειραιώς με αφορμή, για ακόμη μια φορά, την κακή λειτουργία του μοναδικού ΑΤΜ της Τράπεζας Πειραιώς στην περιοχή , από την περίοδο που σταμάτησε η λειτουργία του υποκαταστήματος της Τράπεζας Πειραιώς στο Δήμο Νεμέας.
Παρακάτω η επιστολή ,όπως αυτή κοινοποιήθηκε στο κεντρικό κατάστημα της τράπεζας και στο υποκατάστημα Κορίνθου:
Δυστυχώς για άλλη μια φορά οφείλω να σας ενημερώσω για τον άσχημο και προβληματικό τρόπο λειτουργίας του Α.Τ.Μ. της Τράπεζας Πειραιώς στο Δήμο Νεμέας .
Παρ ’ότι στο «κλείσιμο» της Τράπεζας είχα τη διαβεβαίωση πως θα τοποθετηθούν 2 σύγχρονα ΑΤΜ δυστυχώς αυτό δεν έγινε ΠΟΤΕ.
Τοποθετήθηκε τελικά ένα και ο τρόπος λειτουργίας και γενικότερα η εξυπηρέτηση των πολιτών είναι ανεπίτρεπτα.
Τις γιορτές των Χριστουγέννων το μηχάνημα ΔΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ για 10 μέρες.
Τώρα, σε μια αγροτική περιοχή, όπως είναι η Νεμέα πάλι το μηχάνημα εδώ και 3 μέρες ΔΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ σε μια εποχή που οι αγροτικές αποζημιώσεις μπήκαν στους λογαριασμούς των πολιτών και οδεύουμε προς τη γιορτή του Πάσχα.
Πολλές φορές κατά το παρελθόν έχω διαμαρτυρηθεί με όλους τους τρόπους αλλά ΔΥΣΤΥΧΩΣ κανείς δεν ενδιαφέρεται να δώσει λύση.
Είναι ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ με τον τρόπο λειτουργίας σας οι πολίτες να μην μπορούν να κάνουν χρήση των χρημάτων τους.
Η όλη συμπεριφορά δεν μπορεί να έχει άλλη ανοχή από μέρους μας και θα εξαντλήσουμε κάθε νόμιμο τρόπο ώστε οι υπεύθυνοι ν’ αναλάβουν το κόστος των ευθυνών τους.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΝΕΜΕΑΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΦΡΟΥΣΙΟΣ